top of page

Veelgestelde vragen

Hier vind je alles wat je moet weten over jouw bestelling

Wat zijn de verzendmogelijkheden?

Alle items in de webshop worden verzonden binnen België en naar Nederland. Wil je iets ergens anders binnen Europa ontvangen? Dat is geen probleem, maar neem dan even contact op via het contactformulier.

Kan ik langskomen om een item te bekijken en kopen?

Bij serieuze interesse is het mogelijk om een afspraak te maken. Neem contact op via het contactformulier of door een e-mail te sturen naar guidoooke@telenet.be

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Op dit moment kunt u betalen met creditcard en bankoverschrijving. Mocht u op een andere manier willen betalen dan kunt u contact opnemen.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten worden bepaald aan de hand van het gewicht van de door u gekozen producten. In uw winkelmand zijn de verzendkosten te vinden. Wilt u slechts een enkele postkaart of foto bestellen dan zijn de kosten mogelijk lager. Neem contact hiervoor op via het contactformulier of door een e-mail te sturen naar guidoooke@telenet.be.

Wat is de leveringstermijn?

Uw bestelling wordt binnen 2 dagen verzonden, de levering zal 3 tot 5 dagen later plaatsvinden. 

Postkaarten worden altijd met prioriteitszegel verzonden.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Mocht je ondanks de gedetailleerde info over het product, het toch graag willen terugsturen, dan is dat geen probleem. Dit kan altijd binnen de wettelijke bedenktermijn van 14 dagen. Zodra het product ontvangen is wordt uw geld teruggestort. De verzendkosten van de retour is voor uw eigen rekening.

​

Een retour aanmelden kan via het contactformulier of door een e-mail te sturen naar guidoooke@telenet.be

bottom of page